Mitt liv med Katapult

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Nicoline Arvidsson - 27 maj 2011 21:05

Nu kan jag konstatera att det är en mycket mycket smart hund jag har. Idag har jag lärt honom att plocka undan efter sig, vilket kan vara användbart. ? :D

Nu när man inte kan aktivera honom så mycket fysiskt så får man ju gå på det mentala istället. Det börjar dock kännas lite tradigt för mina idéer börjar ta slut. Har någon tips så kom gärna med dem!


Dagen har varit precis som alla andra dagar...har pluggat och tagit paus för att rasta putte som antagligen tycker jag är världens tråkigaste just nu, men jag får ge tillbaka till honom senare när tentan är gjord. =) Sen har jag stekt pannkakor som jag fyllde med choklad...trodde det skulle bli sensationellt gott, men det var ingen höjdare...


Nu är det kväll...FREDAG, vilket är skönt, synd bara att man får spendera den ensam. Marcus jobbar till typ 23. Och på dumburken går det ju rent ut sagt bara skit just nu. SUCK! Det är tur jag har putt så man kan göra nått skoj iaf..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards