Mitt liv med Katapult

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Nicoline Arvidsson - 1 maj 2011 17:27

Helgen har varit fullspäckad, men rolig! I fredags åkte jag och putte till Sara. Gick på en lydnadstävling och sen lite kolapaj!


 I lördags (igår) var det Valborgsmässoafton som tillbringades hemma hos Isak och Jimmy med lite tacos och tv-tittande...HMMM..!!! ajja, det var trevligt!


Dagen har spenderats tillsammans med skolböckerna, inte så kul, men välbehövligt. Har väldiga problem med hundvakteri denna vecka och jag kommer antagligen vara helt slut i slutet av denna vecka pga nervositet och oro över att jag måste fara och flänga bara för att minska tiden han får vara ensam. Inte lätt inte. Ingen, verkligen ingen kunde vara hundvakt, då blir det svårt. Men men, det löser sig som ...aa, alla säger.


 Idag har putte varit och gått vid Ågelsjön 20 minuter med Marcus. Skönt för honom att få röra sig på annan mark än bara här ute. Längtar till han blir helt bra. På fredag ska jag och putte till rehabben igen och simma. Det gick så bra sist utan någon nämndvärd träningsvärk så jag hoppas det går lika bra denna gång! Alla framsteg välkomnas varmt!


Här kommer en bild från i fredags hemma hos Sara :

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards